Basecamp Student
Budowa świadomości marki nowego hotelu studenckiego Basecamp Student
social media
strategia działań promocyjnych
badania konsumenckie
organizacja eventów
kreacja i produkcja materiałów marketingowych
Jak zmienić sposób myślenia studentów o zakwaterowaniu? Nowatorski format hotelu studenckiego o wysokim standardzie w Łodzi to pierwsza taka inwestycja w Polsce. Naszym zadaniem było przekonać o tym studentów łódzkich uczelni.
Basecamp łączy prywatność wynajmowanego mieszkania z atrakcjami życia w akademiku. Zaczęliśmy komunikować to studentom jeszcze w trakcie budowy hotelu, by pobudzić ich wyobraźnię i związać ich emocjonalnie jeszcze przed otwarciem.
Budowanie jego wizerunku i dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej na Facebooku połączone z działaniami na terenie miasta przekonały studentów do wyboru Basecampa, jako miejsca zamieszkania na czas studiów. Odpowiednio przygotowana komunikacja prezentująca zarówno zalety hotelu, jak i miasta sprawiły, że marka szybko stała się rozpoznawalna, co przełożyło się na sukces biznesowy.
Pomysły SFERY na komunikację z młodymi ludźmi miały bardzo duży wpływ na budowanie świadomości marki hotelu.
BaseCamp Łódź