Interaktywna zabawa na trzech kontynentach

  • Klient

    The Walt Disney Company

  • Wyzwanie

    Tworzenie i wdrażanie strategii budowania świadomości marki

  • Zakres współpracy

    budowanie społeczności
    organizowanie konkursów i akcji społecznych
    kreacja i produkcja materiałów marketingowych
    stworzenie centrum prasowego online
    produkcja treści
    tworzenie gier online
    badania konsumenckie

  • Realizacja

    W ciągu 20 lat współpracy z The Walt Disney Company Europe:

    • opracowaliśmy koncepcję, stworzyliśmy i prowadziliśmy system serwisów społecznościowych w 7 krajach, które zgromadziły prawie 2.000.000 użytkowników
    • zrealizowaliśmy ponad 400 konkursów i akcji marketingowych
    • byliśmy odpowiedzialni za kreację materiałów marketingowych i reklamowych oraz oprawę eventów
    • tworzyliśmy strategie angażowania i budowania lojalności młodych internautów
    • organizowaliśmy akcje społeczne
    • uruchomiliśmy i prowadziliśmy internetowe centrum prasowe dla dziennikarzy
    • produkowaliśmy gry on-line
    • stworzyliśmy projekt narzędzia do badania opinii dzieci i młodzieży
    • tworzyliśmy i lokalizowaliśmy treści dla krajów całego obszaru EMEA – od Norwegii po RPA i od Portugalii po Bliski Wschód

  • Dobre słowo od klienta

    Na każdym etapie realizacji projektu – od koncepcji kreatywnej po wdrożenie, SFERA wychodzi poza nasze oczekiwania, okazując pełne zrozumienie potrzeb klienta i użytkownika.

    Philip Guy
    DISNEY MEDIA+, COMMERCIAL PRODUCER

  • Szukasz doświadczonego partnera do współpracy na wielu polach?


    Napisz do nas