Jak mu ułatwić działanie?
Nie zapominajmy o najważniejszym – Landing Page musi mieć z kim rozmawiać! Trzeba przyprowadzić mu rozmówców, których przekona do zakupu Twojego produktu.
Można zrobić to na wiele sposobów. Za pośrednictwem social mediów, wyszukiwarki internetowej, reklamy w telewizji lub czasopiśmie, newslettera lub polecenia znajomych.
Aby dodatkowo ułatwić mu zadanie, wszędzie należy stosować dokładnie te same chwyty: opowiadać tylko o tej konkretnej ofercie, mówić o rozwiązywaniu problemów, trzymać się jednego stylu, używać tego samego hasła i zestawu argumentów. Wtedy ktoś, kto spotka Landinga Page’a, od razu będzie wiedział, o co chodzi. Ludzie najbardziej lubią te piosenki, które już kiedyś słyszeli 😉
Zaintrygował Cię ten facet? Chcesz wiedzieć, jak może pomóc konkretnie Tobie? Napisz do niego!