Dinopark
Zwiększenie efektywności działań marketingowych parku rozrywki w internecie
social media
web development
design
kreacja materiałów marketingowych
W jaki sposób w krótkim czasie zbudować aktywną społeczność wokół marki, która jest aktywna tylko kilka miesięcy w ciągu roku? Takie zadanie postawił nam park rozrywki Dinopark.
Ograniczony czas kampanii wymagał zaprojektowania bardzo intensywnych działań, które zmobilizują gości do odwiedzin w parku. Postawiliśmy na stworzenie wyrazistego stylu wizualnego, przejrzystą i atrakcyjną prezentację oferty dla gości indywidualnych i grup zorganizowanych oraz zaangażowanie fanów do udziału w zabawach łączących aktywność na Facebooku i w realu. Stawiane im wyzwania łączyły obie te przestrzenie, co spotkało się z bardzo szerokim odzewem.
Efektem tych działań były nie tylko wzrost frekwencji w parku i aktywności na Facebooku, ale także piękne prace plastyczne przygotowane przez dzieci i rodziców, które ozdobiły parkową galerię.