Prehistoryczna strefa relaksu i dobrej zabawy

  • Klient

    Dinopark

  • Wyzwanie

    Zwiększenie efektywności działań marketingowych parku rozrywki w internecie

  • Zakres współpracy

    social media
    web development
    design
    kreacja materiałów marketingowych

  • Realizacja

    W jaki sposób w krótkim czasie zbudować aktywną społeczność wokół marki, która jest aktywna tylko kilka miesięcy w ciągu roku? Takie zadanie postawił nam park rozrywki Dinopark.

    Ograniczony czas kampanii wymagał zaprojektowania bardzo intensywnych działań, które zmobilizują gości do odwiedzin w parku. Postawiliśmy na stworzenie wyrazistego stylu wizualnego, przejrzystą i atrakcyjną prezentację oferty dla gości indywidualnych i grup zorganizowanych oraz zaangażowanie fanów do udziału w zabawach łączących aktywność na Facebooku i w realu. Stawiane im wyzwania łączyły obie te przestrzenie, co spotkało się z bardzo szerokim odzewem.

    Efektem tych działań były nie tylko wzrost frekwencji w parku i aktywności na Facebooku, ale także piękne prace plastyczne przygotowane przez dzieci i rodziców, które ozdobiły parkową galerię.

  • Potrzebujesz wsparcia w social mediach i tworzeniu treści?


    Napisz do nas