FOX Comedy / Konkurs 55 powodów do śmiechu
Opracowanie mechanizmu, który podniesie oglądalność kanału telewizyjnego w sezonie wakacyjnym
strategia
design
web development
organizacja konkursu
Wakacje to czas spadku oglądalności telewizji. Kanał FOX Comedy chcąc odwrócić ten trend, powierzył nam misję opracowania działań, które przyciągnęłyby widzów przed ekrany.
Bazując na charakterze kanału i profilu jego widzów przygotowaliśmy grywalizacyjny turniej, w którym fani seriali komediowych mogli wykazać się swoją wiedzą o nich i zyskać reputację ekspertów w tej dziedzinie. Codzienne quizy dotyczące treści i ujęć emitowanych w tym czasie odcinków motywowały uczestników zabawy zarówno do oglądania ich w telewizji jak i regularnego odwiedzania strony konkursowej.
Dzięki temu cel założony przez FOX Comedy został osiągnięty, a widzowie oprócz potężnej dawki ulubionego humoru, otrzymali też pozytywne emocje związane z rywalizacją na wesoło.