Kto jest największym fanem komedii?

  • Klient / projekt

    FOX Comedy / Konkurs 55 powodów do śmiechu

  • Wyzwanie

    Opracowanie mechanizmu, który podniesie oglądalność kanału telewizyjnego w sezonie wakacyjnym

  • Zakres współpracy

    strategia
    design
    web development
    organizacja konkursu

  • Realizacja

    Wakacje to czas spadku oglądalności telewizji. Kanał FOX Comedy chcąc odwrócić ten trend, powierzył nam misję opracowania działań, które przyciągnęłyby widzów przed ekrany.

    Bazując na charakterze kanału i profilu jego widzów przygotowaliśmy grywalizacyjny turniej, w którym fani seriali komediowych mogli wykazać się swoją wiedzą o nich i zyskać reputację ekspertów w tej dziedzinie. Codzienne quizy dotyczące treści i ujęć emitowanych w tym czasie odcinków motywowały uczestników zabawy zarówno do oglądania ich w telewizji jak i regularnego odwiedzania strony konkursowej.

    Dzięki temu cel założony przez FOX Comedy został osiągnięty, a widzowie oprócz potężnej dawki ulubionego humoru, otrzymali też pozytywne emocje związane z rywalizacją na wesoło.

  • Potrzebujesz pomysłów, jak zaangażować swoich klientów do działania?


    Napisz do nas