Wszędzie blisko, z dala od nudy

  • Klient

    Basecamp Student

  • Wyzwanie

    Budowa świadomości marki nowego hotelu studenckiego Basecamp Student

  • Zakres współpracy

    social media
    strategia działań promocyjnych
    badania konsumenckie
    organizacja eventów
    kreacja i produkcja materiałów marketingowych

  • Realizacja

    Jak zmienić sposób myślenia studentów o zakwaterowaniu? Nowatorski format hotelu studenckiego o wysokim standardzie w Łodzi to pierwsza taka inwestycja w Polsce. Naszym zadaniem było przekonać o tym studentów łódzkich uczelni.

    Basecamp łączy prywatność wynajmowanego mieszkania z atrakcjami życia w akademiku. Zaczęliśmy komunikować to studentom jeszcze w trakcie budowy hotelu, by pobudzić ich wyobraźnię i związać ich emocjonalnie jeszcze przed otwarciem.

    Budowanie jego wizerunku i dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej na Facebooku połączone z działaniami na terenie miasta przekonały studentów do wyboru Basecampa, jako miejsca zamieszkania na czas studiów. Odpowiednio przygotowana komunikacja prezentująca zarówno zalety hotelu, jak i miasta sprawiły, że marka szybko stała się rozpoznawalna, co przełożyło się na sukces biznesowy.

  • Dobre słowo od klienta

    Pomysły SFERY na komunikację z młodymi ludźmi miały bardzo duży wpływ na budowanie świadomości marki hotelu.

    BaseCamp Łódź

  • Potrzebujesz usług brandingowych i wsparcia w social mediach?


    Napisz do nas