The Walt Disney Company
Tworzenie i wdrażanie strategii budowania świadomości marki
budowanie społeczności
organizowanie konkursów i akcji społecznych
kreacja i produkcja materiałów marketingowych
stworzenie centrum prasowego online
produkcja treści
tworzenie gier online
badania konsumenckie
W ciągu 20 lat współpracy z The Walt Disney Company Europe:
• opracowaliśmy koncepcję, stworzyliśmy i prowadziliśmy system serwisów społecznościowych w 7 krajach, które zgromadziły prawie 2.000.000 użytkowników
• zrealizowaliśmy ponad 400 konkursów i akcji marketingowych
• byliśmy odpowiedzialni za kreację materiałów marketingowych i reklamowych oraz oprawę eventów
• tworzyliśmy strategie angażowania i budowania lojalności młodych internautów
• organizowaliśmy akcje społeczne
• uruchomiliśmy i prowadziliśmy internetowe centrum prasowe dla dziennikarzy
• produkowaliśmy gry on-line
• stworzyliśmy projekt narzędzia do badania opinii dzieci i młodzieży
• tworzyliśmy i lokalizowaliśmy treści dla krajów całego obszaru EMEA – od Norwegii po RPA i od Portugalii po Bliski Wschód
Na każdym etapie realizacji projektu – od koncepcji kreatywnej po wdrożenie, SFERA wychodzi poza nasze oczekiwania, okazując pełne zrozumienie potrzeb klienta i użytkownika.
Philip Guy
DISNEY MEDIA+, COMMERCIAL PRODUCER